فالو فالو

باور كن تنهام

اينستاگرام يك سرويس شبكه اجتماعي اشتراك‌گذاري عكس و ويديو

اينستاگرام يك سرويس شبكه اجتماعي اشتراك‌گذاري عكس و ويديو آمريكايي است كه در سال 2010 توسط كوين سيستروم و مايك كريگر تأسيس شد و بعداً توسط فيس‌بوك خريداري شد. اين برنامه به كاربران اجازه مي‌دهد تا رسانه‌هايي را آپلود كنند كه مي‌توانند با فيلترها ويرايش شوند و با هشتگ و هشتگ سازماندهي شوند. برچسب گذاري جغرافيايي پست ها را مي توان به صورت عمومي يا با دنبال كنندگان از قبل تاييد شده به اشتراك گذاشت.

كاربران مي‌توانند محتواي كاربران ديگر را بر اساس برچسب و مكان مرور كنند، محتواي پرطرفدار، مانند عكس‌ها را مشاهده كنند، و ساير كاربران را دنبال كنند تا محتواي خود را به فيد شخصي اضافه كنند. اينستاگرام در ابتدا با اجازه دادن به محتوا فقط در يك مربع (1: 1) نسبت تصوير 640 پيكسل براي مطابقت با عرض صفحه نمايش آيفون در آن زمان، متمايز شد. در سال 2015، اين محدوديت با افزايش به 1080 پيكسل كاهش يافت. همچنين ويژگي‌هاي پيام‌رساني، امكان گنجاندن چندين تصوير يا ويديو در يك پست واحد، و ويژگي Stories - مشابه رقيب اصلي خود Snapchat - را اضافه كرد كه به كاربران اجازه مي‌داد محتواي خود را در يك فيد متوالي پست كنند و هر پست براي ديگران قابل دسترسي باشد. 24 ساعت. از ژانويه 2019، روزانه 500 ميليون نفر از Stories استفاده مي كنند.

اينستاگرام كه در ابتدا براي iOS در اكتبر 2010 راه اندازي شد، به سرعت محبوبيت پيدا كرد، با يك ميليون كاربر ثبت نام شده در دو ماه، 10 ميليون كاربر در سال، و 1 ميليارد كاربر تا ژوئن 2018. [11] در آوريل 2012، فيس بوك شركت. اين سرويس را به مبلغ تقريبي 1 ميليارد دلار به صورت نقد و سهام به دست آورد. نسخه اندرويد در آوريل 2012 منتشر شد و به دنبال آن يك رابط دسكتاپ با ويژگي محدود در نوامبر 2012، يك برنامه Fire OS در ژوئن 2014 و يك برنامه براي ويندوز 10 در اكتبر 2016 منتشر شد.

 تا اكتبر 2015، بيش از 40 ميليارد عكس منتشر شده است. آپلود شد. اگرچه اينستاگرام اغلب به دليل موفقيت و نفوذش مورد تحسين قرار مي گيرد، اما به دليل تأثير منفي بر سلامت روان نوجوانان، تغيير خط مشي و رابط كاربري آن، سانسور ادعايي آن، و محتواي غيرقانوني و نامناسب بارگذاري شده توسط كاربران نيز مورد انتقاد قرار گرفته است. چندي پيش اينستاگرام به طور رسمي قابليتي را به نام حالت تاريك اينستاگرام يا حالت تاريك اينستاگرام راه اندازي كرد. همه مي دانند كه اينستاگرام يك برنامه رسانه اجتماعي بسيار محبوب است. همه كساني كه از اندرويد يا iOS استفاده مي كنند مطمئناً از اين يك برنامه استفاده مي كنند. هر روز اينستاگرام هرگز خالي از كاربراني نيست كه واقعاً از آن براي اهداف مختلف استفاده مي كنند.

يكي از رايج ترين ويژگي هايي كه اين روزها كاربران در يك اپليكيشن به دنبال آن هستند، حالت تاريك است. حالت تاريك نه تنها براي دستگاه خوب است، زيرا مصرف باتري و قرار گرفتن در معرض نور آبي را كه بر توانايي خواب شما تأثير مي گذارد، كاهش مي دهد. در چند ماه گذشته، چندين اپليكيشن حالت تاريك را براي برنامه هاي خود عرضه كرده اند. جيميل، مسنجر و گوگل كروم برخي از اين برنامه ها هستند. WhatsApp همچنين در حال كار بر روي اضافه كردن حالت تاريك به برنامه خود است و اين در نسخه بتا مشاهده شد.

آدام موسري، رئيس اينستاگرام در توييتي اشاره كرده بود كه حالت تاريك براي كاربران iOS 13 و اندرويد 10 در دسترس است. اين توييت بعداً به دلايلي حذف شد، اما همچنان مي‌توانيد حالت تاريك را براي اينستاگرام در دستگاه خود دريافت كنيد. اگر نياز به اطلاعات و خدمات تخصصي تر داريد با سايت مستر فالوور همراه شويد.

نحوه فعال كردن حالت تاريك براي اينستاگرام در اندرويد

حالت تاريك براي اينستاگرام در حال حاضر فقط براي كاربران اندرويد 10 در دسترس است.

  1. به تنظيمات گوشي خود برويد
  2. به پايين برويد و روي «نمايش» ضربه بزنيد.
  3. اكنون از ميان گزينه هاي موجود، «طرح زمينه تاريك» را فعال كنيد.
  4. سپس اينستاگرام را راه اندازي كنيد و حالت تاريك به طور خودكار فعال مي شود.

نحوه فعال كردن حالت تاريك براي اينستاگرام در iOS

اگر از iOS 13 استفاده مي كنيد، مي توانيد با دنبال كردن مراحل زير، حالت تاريك را براي اينستاگرام فعال كنيد:

  1. به تنظيمات گوشي خود برويد
  2. اكنون «نمايش و روشنايي» را انتخاب كنيد.
  3. براي تغيير تم گوشي خود، روي «تاريك» ضربه بزنيد.
  4. اكنون اينستاگرام را راه اندازي كنيد و حالت تاريك به طور خودكار فعال مي شود.

مزاياي حالت تاريك اينستاگرام

داشتن حالت تاريك اينستاگرام فقط به اين نيست كه ظاهري جذاب داشته باشيد. هنگامي كه اينستاگرام را در حالت تاريك فعال كنيد، چندين مزيت وجود دارد. پس چه فوايدي دارد؟ بعدا براتون توضيح ميديم

  1. صرفه جويي در باتري

اولين مزيت استفاده از حالت اينستاگرام، ذخيره باتري تاريك است. چرا اينطور است؟ زيرا نمايشگر اينستاگرام كاملا تاريك است و تركيبي از رنگ هاي زياد كه بتواند مصرف باتري را كاهش دهد وجود ندارد. علاوه بر اين، رنگ مشكي باعث نمي شود كه OLED يا LED بيش از حد كار كنند.

  1. فشار چشم را كاهش مي دهد

دومين مزيت استفاده از اينستاگرام حالت تاريك اين است كه چشم ها خيلي پرتنش نيستند. ماهيچه هاي چشم به راحتي منقبض مي شوند زماني كه مجبور مي شويم بيشتر كار كنيم. يعني وقتي پست‌هاي اينستاگرام پر از تركيب رنگي را مي‌خوانيم، چشم‌هايمان سخت‌تر از زماني كه پست‌هاي اينستاگرام را تماشا مي‌كنيم يا مي‌خوانيم كه فقط تيره به نظر مي‌رسند كار مي‌كند. اگر اين كار رها شود، قطعا از كيفيت چشم ما مي كاهد. بنابراين با استفاده از حالت تاريك اينستاگرام، چشمان ما بيش از حد متشنج نخواهد بود. شايد بتوانيم اينستاگرام را بيشتر از حد معمول باز كنيم زيرا چشمانمان به راحتي خسته نمي شود.

  1. حال و هواي متفاوتي مي دهد

برخي استدلال مي كنند كه رنگ بر خلق و خوي افراد تأثير مي گذارد. بر اساس توضيح روانشناسي رنگ، سياه اغلب با ظرافت، رمز و راز، رسمي، اعتبار يا قدرت همراه است. با استفاده از حالت مشكي اينستاگرام، كاربران اينستاگرام تنها بر روي يك نقطه تمركز بيشتري خواهند داشت تا روحيه خود را بهبود بخشند.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11189350

https://independent.academia.edu/HuseyinBevan18

http://edu.fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/shanavale4/

http://ict-edu.uk/user/shanavale4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=7e244278-97aa-4fc4-a430-7b5101ca1a5d

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://irpanel.org

http://entrance-exam.net/forum/members/shanavale4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ShanaVale4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/4  ساعت: ۱۸ توسط:bavarkontanham :

تفاوت لينك فالو و نوفالو

تفاوت لينك فالو و نوفالو

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تفاوت لينك فالو و نوفالو

 

 

  • تفاوت لينك فالو و نوفالو

    لينك فالو (Follow) و نوفالو براي كاربران وب يكسان هستند اما هر كدام مفهوم خاصي از نظر موتور جستجو دارند.

    نمونه لينك فالو:

    Nofollow Link
    

    نمونه:

    Do follow Link
    

    با قرار دادن تگ روبات روي مقدار “nofollow” در هدر، مي توانيد همه لينك هاي خروجي يك صفحه را نوفالو كنيد. با اين حال ، برچسب nofollow معمولاً مورد استفاده قرار مي گيرد زيرا به موتور جستجو اجازه مي دهد برخي از لينك را در صفحه در حالي كه ديگران دنبال مي كنند دنبال نكند.

    لينك فالو به خزنده موتور جستجو اين اجازه را ميدهد كه آن را دنبال كرده تا صفحه جديدي را پيدا كند و همينطور در رتبه نتايج جستجو خود از آن استفاده كند.

    آيا لينك نوفالو تاثيري بر روي سئو سايت دارند؟

    بياييد به طور خلاصه آنچه گوگل مي گويد راجع به نحوه برخورد با بك لينك نوفالو در سئو را يادآوري كنيم:

    گوگل پيج رنك انكر تكست را از طريق اين پيوندها منتقل نمي كند.

    به نظر مي رسد كه همه چيز به اندازه كافي واضح به نظر مي رسد تا زماني كه اين جلمه را بخوانيد:

    به طور كلي ، ما آنها را دنبال نمي كنيم. اين بدان معني است كه گوگل پيج رنك آنكر تكست را از طريق اين لينك ها منتقل نمي كند.

    به طور كلي، من فكر مي كنم اين گفته بسيار واضح تر از آنچه هست بايد باشد و دلالت بر اين دارد كه آنها در بعضي موارد لينك هاي نوفالو را دنبال مي كنند.

    چه كسي ممكن است بداند؟ ، هيچ كس نمي داند.

    • برخي معتقدند كه هنوز لينك هاي نوفالو پيج رنك منتقل مي كنند.
    • برخي تصور مي كنند كه گوگل پيج رنك را به بعضي از آنها منتقل مي كند (اختصاصي مي دهد) نه همه.
    • برخي ديگر بر اين باورند كه مردم بيش از حد در حال خواندن جمله هايي هستند كه در بهترين حالت هفت سال از آخرين تغيير آن مي گذرد
      برچسب:
      امتیاز:
       
      بازدید:
    + نوشته شده: 1399/1/25  ساعت: ۱۳ توسط:bavarkontanham :